19 nov. 2008


Willy Wonka!
Sitter här och har engelska lektion. Och nu sitter vi och kollar på den gamla versionen utav Kalle och Chokladfabriken. Drygt att vi måste se den gamla versionen. Den nya är ju bättre tycker jag. Men Emilia som sitter brevid får underhålla mig om jag inte orkar se. Haha.

Idag har jag inte så många planer. Ska iallafall kolla på film med Beccis ikväll. Mysigt och roligt. Blir nog en held del pepparkakor och jucie också. Mmm.

Nu är det också bara 2 dagar kvar till Lovisa, Moa och Agnes kommer ner till mig. Usch vad kul det ska bli. Att dom får se hur jag har det nu, min lägenhet och min nya kompisar osv. Och så på fredag ska vi nog gå på bio och se twightlight tror jag att den heter. Det ska bli mysigt.

Kärlek Osccar

1 kommentar:

Anonym sa...

hej på dig sötnos!!