2 nov. 2008

Hej hopp!
Förlåt att jag inte har skrivit men har verkligen haft fullt upp. Dom här dagarna jag varit hemma har varit otroligt sköna. Att få umgås med mina kompisar och familjen. Saknat dom otroligt mycket. Men samtidigt längtar jag hem till Linköping. Och för er alla som inte vet det så studerar jag frisör på John Bauer i Linköping. Det är anledningen att jag bor där.

Denna helg har varit extremt rolig om jag får säga det själv. Fredags så umgicks jag med Linn, Linnea & Johanna. Och i lördags vart det fest. Det var väl trevligt! Maskeradfest var det och jag var ju inte utklädd. Hahaha men jag behöver väl inte klä ut mig? Jag är ju som jag är annars haha!

Nu ska jag umgås med min syster den sista tiden jag är hemma. Vi ska kolla på film nu sen äta en massa god mat som pappa gjort. Och sen blir det att feta godis idag! Kanske skriver lite mer senare om jag har lusten och orken, men det har jag nog ska vi se!
Kärlek Osccar

Inga kommentarer: