20 nov. 2008


Godnatt!
Ligger nu i sängen med en snarkande Bella. Haha söt hon är liksom. Jag sitter fortfarande öppe och kikar runt lite på nätet.

Ligger också och funderar på en hel del saker. Tankarna bara flödar. Så vill jag skriva av mig allt. Men om jag gör det så kommer det upp en hel del onödigt fakta som inte ni behöver veta av. Men kan berätta en sak som jag tänker på. Och det är hur otroligt glad och lycklig jag är utav att få den här möjligheten. Alltså flytten hit till Linköping, skolan, kompisarna och så mycket mer. Är verkligen tacksam för resten utav mitt liv.

Jag hade aldrig kunnat drömt om det här. Kan fortfarande inte förstå allt än heller. Men det kommer lite då och då.

Jag börjar bli vuxen. Ta mitt eget annsvar, ta mina egna beslut osv. Det känns så skrämmande. Vet inte varför. Eller jo. Kanske är det för att jag inte riktigt än är redo för att bli vuxen fast än jag så gärna vill.

Nu ska jag lägga mig. Blev ett svårt inlägg nu. Fattar knappt det själv. Men hoppas att ni gör det iallafall. Thanks for all your attation!

Kärlek Osccar

Inga kommentarer: