20 nov. 2008

Godkväll!
Åh vilken seg dag det har varit. Inge roligt alls. Efter skolan så stack jag och Bella hem till mig och se åkte vi till Ekholmen och handla lite. Fick ju barnbidraget idag ju. Känns så fruktansvärt töntigt att fortfarande säga barnbidrag. Men den sjunde december så fyller jag också faktiskt 16 år. Haha.

Just nu sitter jag hos Bella och ska sova här. Hon sitter i soffan och kollar på det där jävla Vivala bam. Hatar verkligen det programet. Fattar inte hur folk kan tycka att det är roligt när dom gör sig illa med flit osv. Blir mest irriterad när han är så elak mot sin föräldrr också. Usch blir så arg. Haha. Så nu vet ni att jag inte tycker om något sånt som Vivala Bam eller Jackass.

Blir att sova här. Trevligt trevligt. Får damp utbrott om hon inte stänger av det där snart och är social. Visst kanske inte är så social jag heller nu när jag sitter här och bloggar haha. Men nu ska jag irritera henne så hon blir surig. Det är kul. Älskar att jävlas med folk.

Kärlek Osccar

Inga kommentarer: