10 nov. 2008


God morgon!
Hu geda mig vad jag och Alexandra är trötta. Igår skulle jag ju vara med Mikaela men det blev inget så klockan nio åkte jag hem till Alexandra och vi hade det kul. Sen så följde hon med mig hem och sov över här. Somnade klockan halv tre gjorde vi. Då kan ni förstå att vi är trötta nu när vi gick upp kvart i sex. Men nu är man färdig fixad och klar. Så då har man faktiskt tid att skriva lite.

Mina planer innför dagen är att jag ska kolla lite på stan. Sen så kommer ju min kära pappa ner. Och då ska han bjuda mig på resturang. Nån gång måste man få vara bortskämd. Haha! Och hn tar också hit mina för tidiga födelsedagspresenter som jg nu fick när jag var hemma. Fick tre stycken stora fina julstjärnor utav min mamma och samt en sodastreamer utav min farmor. Pga att ingen av dom är hemma när jag fyller år. Och jag kommer nog inte komma hem heller. Kul att fira sin födelsedag här nere i Linköping istället.

Kärlek Osccar

Dagens outfit;
Cheap monday byxor 400kr
Frank Q tröja 900kr
Konrad(märke) scarf 350kr

1 kommentar:

Anonym sa...

Give me your Hair!!! =)