7 nov. 2008

Go kväll!
Nyss så åkte Mickan hem. Tråkigt. Men vi har iallafall pluggat och ätit hela dagen känns det som. Mycket behövligt. Hatar att plugga men med Mickans sällskap gick allt mycket bättre. Thihi. Nu sitter jag här och kollar på The Hills. Segt avsnitt. Men sen ikväll blir det nog att sitta och uggla i lägenheten. Finns ju ingen rolig typ som är tillänglig.

Idol ikväll också. Och det får man ju absolut inte missa. Jag hoppas på att Johan, Anna & Kevin blir kvar ännu en vecka till. Dom jag håller på. Blir nog att öppna en chips påse också. Shame on me.

Kärlek Osccar

3 kommentarer:

Anonym sa...

chips är göttans vettö ;) haha

Anonym sa...

Asså Osccar du har den bästa bloggen jag har läst =)

Anonym sa...

Den är köpt på Mq, om jag inte minns fel.

Måste bara säga att du har en grymt härlig stil! Love it!