25 nov. 2008


Rolig dag!
Idag har vi haft prov i skolan. Permanent kemin. Mycket intressant. Haha. Det gick rätt bra faktiskt utan hjälp. Haha. Men men efter provet och skolan så åkte jag Madelene och Lele upp till stan och kikade lite. Men hittade typ ingenting. Solpuder det ända typ. Lika med Madelene och Lele. Ingenting där heller. Men efter stan så åkte jag hem och var hemma i typ en kvart. Sen så sa Beccis att jag skulle komma dit och kolla på DHW. Så åkte jag dit och hade det allmänt mysigt. Vilka jävla drömmar vi har om våra lägenheter. Kanske inte borde drömma så mycket när man väl vet att det aldrig kommer att slå in. Haha.

Så nu sitter jag här och knappar på dem här pjärskans tagenterna igen. Och vill påminna er om min födelsedag vilket är om 12 dagar. Ih. Då ska jag faktiskt åka hem till Söderbärke. Och denna gång så tar jag faktiskt med mig en kompis. Emelie ska med mig. Ska faktiskt bli riktigt kul. Och vi ska på fest. Men vart säger jag inte. Haha. Nej nu ska jag plugga lite sen så ska jag faktiskt sova. Sköt om er!

Kärlek Osccar

Inga kommentarer: