8 nov. 2008


Pluggpluggplugg!
Kom nyss hem ifrån Oliva. Åkte förbi henne en sväng ikväll. Vi pratde, pluggade och så fick jag smaka hennes soppa. Den var väl la god. Kul att få träffa dig igen bruden, längesen nu ju.

Och jag längtar som en tok tills skolan börjar igen. Jag är verkligen dum i huvudet tänker ni säkert men ni anar inte hur kul jag verkligen har i skolan. Klassen, frisör, tvåorna och allt. Var verkligen det bästa valet jag gjort i hela mitt liv när jag just valde Linköping Frisör.

Och i morgon blir det att städa. Kanske träffa Bellabus en sväng. Och sen till kvällen så kommer Mikaela. Vi ska plugga det sista och äta. Så ska hon sova kvar. Mys.

Vill också rekomendera är rolig blogg att läsa http://robinsundin.blogg.se/. Checka in bloggen.

Kärlek Osccar

1 kommentar:

Anonym sa...

I'll never let it go!;P