23 nov. 2008

Hejsan!
Förlåt att jag inte hr skrivit någonting. Men det är därför jag har haft besök hela helgen utav Lovisa, Agnes och Moa. Fy vad kul det var. På fredagen när dom kom så åkte vi driekt hem till mig och pratade, käka godis och bara allmänt mys. Skönt att få prata med er också. Och sen i lördags så shoppade vi hela dagen, jag köpte en svea mössa bara. Dom andra köpte lite mer. Sen så vart det bara mys på kvällen. Sen nu kom jag nästan nyss hem ifrån stationen. Usch vad jobbigt det var att säga hejdå till dem. Iallafall för mig. Usch. Men det kommer fler gånger hoppas jag verkligen på.

Nu ligger jag i min soffa och kollar på Idol reprisen. Ska snart koka lite glögg och ta en bulle. Jag älskar glögg. Det godaste som finns verkligen. Haha ni bode tycka att jag är dum i huvudet men det är ju så fruktansvärt gott. Sen så kanske Sandra kommer förbi och kollar på film med mig. Nej nu ska jag kolla klart på Idol. Men skriver lite senare.

Kärlek Osccar

Inga kommentarer: