19 nov. 2008

Skönhetsoperation!
Sitter nu och kollar på tv4 där de pratar om skönhetsoperationer osv. Om vad deras åsikter och tankar om det är. Finns bla två stycken killar som är två chefsredaktörer på någon tidning som berättar vart de har opererat sig och varför. Jag tycker det är väldigt intressant och veta varför dem gjorde det och för vilken annledning.

Det jag tycker om skönhetsoperationer är att det är bra. Eller bra och bra kanske inte det är. Men om det är någon som verkligen är missnöjd med en kroppsdel mm så klart ska man göra det. Bara man har dom pengarna. Det är ju inte speciellt billigt om man ska hålla på och operera hit och dit.

Jag skulle klart kunna skönhetsoperera mig om jag verkligen var så missnöjd med någonting. Men det känns ju konstigt på något sätt. Att man inte är stark nog att vara nöjd med sitt eget utseende. Det är ju också skillnad på sånna som har någonting ifrån födseln. Och som inte kan råför att man ser konstig ut. Eller förstår ni?

Om ni frågar mig nu om vart jag skulle kunna tänka skönhetsoperera mig så skulle jag vilja fixa min kropp, fettsugning och samt mina läppar. Varför jag skulle vilja fixa det är för att har aldrig varit direkt nöjd med min kropp. Har alltid tyckt att jag är mullig. Visst ni tänker att man kanske ska träna bort det, men om man inte har orken och viljan? Och med mina läppar. Jag skulle vilja fylla utt dom så att dom blir lika stora. Min överläpp är olika stor. Så det skulle jag också vilja fixa.

Och som dom nu säger så är det ju mer killar som börjar operera sig och tänka på sitt utseende. Det är ju faktiskt rätt kul eller hur man ska kunna säga det. Men att vi killar börjar mer och mer bli mer noga på hur vi ser ut. Har ju alltid varit kvinnan som har sminkat sig, fixa håret och varit noga med vad dom använder för kläder. Nu är det ju rätt lika. Vi börjar använda smink (foundation, concealer, brun utan sol, solpuder osv), fixa våra hår och använa mer modeinriktade kläder.

Kärlek Osccar

1 kommentar:

Anonym sa...

Men alltså gubben! Du behöver inte operera dig, du ser bra ut som du är! Varför ändra något vackert? Puss