3 nov. 2008

Hej på er!
Usch vilken trög dag. Jag vaknade runt 13;00 fin liten sovmorgon. Sen efter det så har jag bara tagit det lugnt. Kikat på en film. Shooter, så jävla värd att se! Och till filmen så vart det glass och varm sylt. Mums säger jag bara.

Nu ikväll fick jag också 2 tidiga födelsedagspresenter. Jag fick en sodastream och 3 adventsjulstjärnor. Mycket roligt. Min lägenhet kommer att vara finast i jul. Kommer bilder på lägenheten sen så får ni se hur jag bor. Har också klippt min mamma nu ikväll. Det vart snyggt. Toppa och klippte till luggen samt tunna ur en hel del. Skulle nog räcka till en hel peruk efter den urtunningen. Haha.

Nej nu ska jag och mamma kolla på film och bara mysa. Åker ju hem till Linköping på Onsdag så får väl mysa tills dess.

Kärlek Osccar

Inga kommentarer: