23 nov. 2008

Roligt med lite frågot tänkte jag! Så njut utav den här. Haha!

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Jag går upp 2,3 timmar innan skolan börjar enbart för att fixa mig.
Jag tycker om politik och ska gå med i MUF.
Jag har världens sämsta sjävförtroende.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Posetiv och ärliga människor

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Orre, Osse osv.

Hur var du som barn?
Jävligt dryg, bortskämd men ändå omtyckt.

Varför bloggar du?
Tycker om att skriva och berätta. Ett sätt att uttrycka sina känslor.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Kärlek och vänskap ska höras ihop! Så båda betyder mycket.

Vad kan man leva utan?
Pölsa

Vilket är viktigast hos din partner?
Mycket men framför allt så är det ärlighet.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Vet knappt vad hamoni är?

Hur ofta lagar du mat hemma?
Ungefär varje dag.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Thailands

Hur svarar du i telefonen?
Aa det är Oscar

Är du pinsam på fyllan?
Fruktansvärt. Eller ibland.

Hur ser folk dig?
Folk får säkert en helt fel uppfattning om mig. Men det bryr jag mig inte om. Men dom som inte get fördommar osv tycker väl jag är trevlig, flum och härjig.

Människa som gör dig enbart ledsen?
Onödigt fakta för er.

Människa som gör dig enbart glad?
Same here.

Värsta känslan?
Ensamheten och besvikelse

Favorit tv-program?
Finns många.

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Sovmorgon, promenad, frukost, shoppa lite?, mat, film sova? Haha. Brist på fantasi.

När grät du senast?
Någon timma sedan.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Mycket.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Varför inte?

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Hoppa ifrån feman i simhallen. Men vågar inte.

Vart går din drömresa?
Nordpolen

Vem är ditt drömragg?
Mig själv.

När blir man vuxen?
Det märks. Jag känner mig vuxen nu fast jag bara är 15 år. Men har nog med flytten att göra osv.

Vill du säga förlåt till någon?
Nej men finns en del som borde säga det till mig ja.

Vem är din hjälte/hjältinna?
Mamma & Pappa.

Vad tror du på?
Ett liv efter döden.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Både och. Men ändå hellre lycklig än snygg.

Vad är lycka?
Min lycka är familjen, vännerna och saxen. Just nu är jag väldigt lycklig tack vare att jag håller på att fullföra min dröm, frisör. Lycka kan man inte köpa.

Vilka personer beundrar du?
Familjen, vännerna och samt några kändisar.

Vem var din första kärlek?
Ehm Malin heter hon.

Vem har makten i ditt liv?
Ingen förutom mig själv.

Har du någon dold talang?
Kan ta benen bakomhuvudet och stoppa in knynäven i munnen. Haha.

Vilket djur skulle du vilja vara?
Lejon.

Har du någon fobi?
Ormar! Och insekter. UTROTA!

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Snubblat i en matsal med femtiotal elever. Fyfan vad pinsamt det var.

Har du snattat någon gång?
Aldrig.

Inga kommentarer: