8 dec. 2008

Trött och kli!
Usch sitter i skolan och jag är verkligen tröttare än någonsin. Vi har redovisning i permanent idag. Jag och en klasskompis ska stå och visa. Rulla asså. Så lite nervöst är det. Haha. Tycker inte om att stå inför folk och prata och visa. Inte min grej. Men hoppas att det går bra.

Jag börjar också tro att jag är allergisk mot någonting. Kliar på hela kroppen. Tror det är min jacka. Dunet som sticks på hela kroppen. Det är lite drygt.

Idag så ska jag ha födelsedagsfika för några kompisar. Ska bli mysigt. Fyllde ju hela 16 år igår. Så fika ska det bli. Kan berätta lite vad jag fick. Jag fick 2 parfymer, kläder, pengar, en massa godis, min lägenhet då, alla möbler och lite saker till lägenheten. Tråkiga saker. Men nödvändigt.

Nu ska vi ha lunchrast. Så återkommer lite senare kanske om jag får tiden.

Kärlek Osccar

Inga kommentarer: