29 dec. 2008

God Natt!
Hejsan. Kom nyss innanför dörrarna. Har vrit på Jazzkväll i Hua Hin som vilket var det tråkigaste jag någonsin varit med om. Så jag och Emma gick och shoppade lite istället. Eller vi Emma köpte två skit snygga pumps. Så kul för henne då.

Måste också säga förlåt för dålig uppdatering. Men har haft fullt upp dessa dagar. Sakt hejdå till vänner, umgåtts med vänner osv. Så har inte haft så mycket tid att blogga. Så nu vet ni varför. Och snart så är det ju nyårsafton. Vad ska ni göra?
Vi har blivit inbjudna på fest iallafall. Hos Paul och Lizzie. Kommer bli skit mycket folk och jag och Emma kommer vara snyggast där. Jag ska ha på mig mina stuprör i think och en brun tshirt. Och Emma ska ha en marinblå klänning och svarta höga pums. Syskonen snygg!

Nej nu ska jag sova. Klockan är ju 00;05 här. Vilket är 6 timmar framåt ifrån Sveriges klocka. Så godnatt snyggingar.

Kärlek Osccar

Inga kommentarer: