18 dec. 2008

Hejsan!
Förlåt för min dåliga uppgraderingar under denna vecka men har haft fullt upp. Som vanligt vill jag säga. Igår så åkte vi till Stockholm för att sova på hotell en natt. Känndes lite onödigt om vi skulle gå upp klockan 3 på natten för att åka till Stockholm så då tog vi in på hotell istället. Men något som vi inte fick var den underbara hotell frukosten. Eller jo vi fick den men de hade bara dukat fram till oss så det var ju jätte lite. Gulpsk som jag är så vill ju jag ha mycket. Haha.

Vi åkte ifrån hotellet klockan halv fem i morse. Var faktiskt rätt så pigg trots allt. Och vårat plan till Zürich gick 6;40. Och nu sitter vi i Zürich. Fin flygplats har dem. Oj juste såg faktiskt en kändis idag. Eller kändis och kändis. Ni vet hon som är med på Hundtricket. Josefine Bornebush? Eller hur hon nu stavar sitt namn. Hon såg vi iallafall och är ju skit snygg.

Nu ska min lillasyster ha datorn men jag skriver igen när vi har kommit hem till vårat hus i Thailand.

Kärlek Osccar

Inga kommentarer: