9 dec. 2008

Duktig osccar!
Vilken dag det har varit idag asså. Stressande och tröttsam. Hade två praktiska prov idag. Ett i permanenten och ett prov i klipptekniken helform. Det gick rätt bra. MVG+ på pemanent rullningen och VG+ på klipp provet. Blev lite smått irriterad när jag inte fick MVG på klipptekniken. Men får väl nöja sig med det. Och permanenten gick som på räls. Så det var lite smått kul sådär. Så en glad Osccar idag.

Funderar också på en annan sak. Att byta efternamn igen. Osccar GaGa. Ni tycker säkert det låter ur töntigt. Men jag tycker det är coolt och jag gillar det. Men vad tycker ni?

Min pappa är också här. Fast han ligger typ och sover. Förstår han. Åkt bil i tre och en halv timma. Så jag skulle också varit trött. Så jag ska nog med snart gå och lägga mig. Ska skriva en önskelista till pappa. Den kommer in på bloggen sen när den är klar.

Kärlek Osccar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig du är Gubben =) *Stolt*;)

Anonym sa...

gaga, fan vad nice ;D