26 dec. 2008

God natt!
Sitter nu faktiskt ute på verandan med datorn faktiskt. Väldigt mysigt. Mindre mysigt med alla äckliga små geco ödlorna eller vad dom heter. Hatar verkligen ödlor, spindlar osv. Dem borde inte få finnas tycker jag.

Denna dag har varit lugnt. Alldeles för lugnt enlgit mig. Jag älskar när det är fart i vardagaen. Hatar när det är lugnt. Jag vill liksom alltid ha något att göra, annars blir jag uttråkad. Så när det blir för lugnt så blir jag bara arg elle rirriterad. Men inte denna gång faktiskt. Satt på en film så vart jag lugn. Haha låter som om jag är värsta monstret eller någonting.

Måste också bara påpeka en sak. Året julkalender var en katafackingstrof. Fyfan vad det var dålig. Ursäkta mitt språk. Men den var var verkligen kass. Har dom ingen fantasi eller? Vart bara irriterad när jag såg på kalendern iår. Någon julkalender jag gillade så var det Greveholm. Absolut den bästa julkalendern ever. Pirrar i magen varje gång jag kollar på den. Då kan ni fatta att jag tycker den är bra. Haha.

Nej nu ska jag lägga mig och sova. Klockan är trots allt efter elva och vi har en fullspeckad dag i morgon. Bra för mig så jag slipper vara uttråkad. Haha.

Kärlek Osccar

Inga kommentarer: