11 dec. 2008


Hejsan!
Förlåt om jag har inte har skrivit på länge men har vrit mycket. Men idag så hade vi ialla fall redovisning utav läsprojektet vi haft. Det gick rätt bra tycker jag. Jag använde redovisnings metdonen att jag försökte övertala klassen att läsa boken. Och sen berättade jag vad den handlade om.

Dagen har annars varit sjukt dålig. Sjukt jävla irriterad och arg. Varför berättar jag inte. Onödig information för er. Sen funderar jag på en sak. Men det får ni inte heller reda på. Eftersom det inte är riktigt säkert än. Men men det visar nog sig om jagh väljer den vägen.

Idag kanske jag följer med Sandra och Jasmine hem. Fikar och firar Sandras födelsedag.

Oj glömde också berätta att jag Nellie, Lelle och Madde var till it-media och fotograferade oss. Och kortet på mig och Madde vart bäst. Här är det kortet.

Kärlek Osccar

Inga kommentarer: