5 dec. 2008

God Morgon!
Gud vad jag är trött. Var i skolan från 8 till 8 på kvällen. Vi hade då öppet hus som vi var tvungna att vara med på. Visst det var ju faktiskt kul men lite segt var det. Det jag gjorde på öppet hus var att jag satt i tekniksalen, visade och sen fick dom prova på själv. Sen så stylade jag två eller tre stycken. Kul. Alltid när någon har varit hos mig så blir dem så snygga efteråt. Haha.

I morse gick jag upp halv sex pga jag hade inte städat eller packat innför nu till helgen som då jag ska åka hem. Det ska bli grymt kul. Men inte så kul nu längre när det kanske inte blir någon fest. Men det får vi styr upp. Man hittar alltid något.

Nu sitter jag här och väntar tills bussen kommer. Sedan blir det gå i skola till klockan 1 sen åka till Mjölby för att där ta tåget till Ludvika. Arw.

Kärlek Osccar

Inga kommentarer: