22 dec. 2008

Savadika!
Godkväll allihopa. Kom nyss hem ifrån en fin resturang vi har ätit på. Anchahal heter den. Låter som om det nästan är hon som var med i Top Model. Haha. Iallafall, så åt vi jätte god mat. Jag åt steak pork with frencfrise eller hur man stavar och säger. Det var skit gott. Älskar Thailands mat, så pjärskans god.

Oj juste förlåt för dålig uppdatering men har ju inte tid med något annat än sola på dagarna. Hehe. Men idag har vi iallfall vart i Hua Hin och beställt tandblekning och shoppat. Mest Emma som shoppade lite kläder. Men jag beställde ju som sagt tandblekningen som jag då ska åka in och göra i morgon och ett par färgadelinser. Bruna igen. Älskar mörka ögon. Man ser så snäll ut. Vilket då jag behöver. Haha.

Ser också fram emot, eller se fram emot, längtar till. Att få komma hem till Linköping och träffa alla kompisar. Saknar dem nå grymt mycket. Och såklart mina vänner i Söderbärke osv. Och min MAMMA. Henne saknar jag allra mest. Tråkigt att vi inte är en hel familj längre. Så alla kan vara med. Men men tiden förändras och det gör människor med.

Nu ska jag gå in till pappa och Emma i vardagsrummet och kolla på den nya bond filmen som vi köpte idag i Hua Hin. Men ni får ha det så bra så lvr jag tt det inte ska dröja tills nästa inlägg kommer in. Savadika ka ponk kap = Hejdå och tack så mycket typ. Haha.

Kärlek Osccar

Inga kommentarer: