10 okt. 2008

Tjollahop!
Denna dag har flytit på som bara den. Skolan gick bra. Och efter skolan så drog jag och Matilda in till stan för att träffa Jossie & Ida, det var super mysigt. Vi gick runt i lite olika affärer. Och jag hittade min drömjacka då. Men inte fan får jag den nu då. Åh blir så irriterad. Aja whatever. Sen efter vi varit på stan en stund kanske så åkte vi hem till mig och gjrode lyx middag, som då bestog utav Qournbitar, pommes och min hemmagjorda sås. Mums säger jag bara. Känndes som att vi har gått upp några kilon nu. Haha. Och efter vi ätit så kollade vi på P2. En skräck film som jag rekomenderar att ni måste se. Jävligt obehaglig och stressande film. Hu geda mig.

Senare på kvällen så gick jag och Matilda ner till Nicklas en stund och snackade och började kolla på ännu en skräckfilm. Dagen har verkligen varit fylld med skräck. Men den filmen värkade inte så bra. Så efter att jag varit där en stund så drog jag till Jossie & Ida som var mys. Gick också in till Alexandra & Desse och sa hej. Mys!
Så nu sitter jag och Matilda här. Jag bad Matilda sova här för att jag inte vågade sova själv tack vare dom där jävla skräckfilmerna. Men nu ska vi försöka sova. Ha det bra så länge.
Kärlek Osccar

Inga kommentarer: