23 okt. 2008

Hem!
Om cirka två timmar så sitter jag på tåget hem till Dalarna, Söderbärke. Det ska bli så sjukt roligt att få komma och få umgås med mina kompisar och familjen.

Direkt när jag kommer hem så ska jag umgås med min syster som tror att jag igentligen kommer hem i morgon. Så det ska bli en liten suprise liksom. Hoppas hon gillar den. Så ska jag få klippa henne. Hon vill nämligen ha en rak lugg. Så får väl se om det blir bra eller inte. Sen efter jag umgåtts med Emma så ska jag och Johanna hem till min pappa och lägga oss ner i jacuzzin. Saknat både Johanna och jacuzzin haha.

Nu har jag svenska. Lite slappt men det går ann. Håller på att läsa en bok. Ibland bara måste man. Den är faktiskt riktigt bra bok. Rekomenderar er att läsa den. Kommer sakna klassen rätt mycket faktiskt. Kommer ju inte att träffa varandra på hela två veckor. Tråkigt.

Nu ska jag ha lite rast sedan ner till resecentrum med Bella. Som då jag sk tillbringa hela min tågresa hem till Dalarna. Skönt att inte behöva åka själv.

Kärlek Osccar

Inga kommentarer: