13 okt. 2008

Gutten morgen!
Åh vilken förjävlig natt. Somnade inte förns 3ungefär. Skit drygt och samt drygt nu på morgonen. Men jag har varit att gå upp i tid och duschat och fixat mig. Så nu är jag klar, en halv timma innan jag ska gå ner till bussen.
Som sagt förjävlig natt igår. Var uppe till 3ungefär för att jag inte kunde sova. Jälla tankar asså, men sen så somnade jag efter jag väl försökte sova. Så fick 3 timmars sömn iallafall, bättre än ingenting. Ville också slå sönder min väckarklocka som har Hakuna Matata som ring signal. Hjälp mig? Ska nog byta alarmsignal innan mobilen går sönder.
Kärlek Osccar
Dagen outfit;
T-hirt; Carlings Poco Loco 200kr
Byxor; Jeansfactory Cheap Monday 400kr
Halsduk/Skarf; Jenny Hensen Konrad 360kr

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag verkliigen diggar din stil! jag diggar hela dig (y)

osccarsvalland sa...

tack så jätte mycket:)