8 okt. 2008

onsdag 8 oktober 09;17

Hejsan!
Först vill jag bara säga tack så mycket till Sara som har fixat min blogg så fint, tack! Min dag hittils har vaarit stressande. Vaknade 07;10 och jag brukar i vanliga fall gå upp runt 6-7. Så både jag och isabelle som då sov hos mig fick panik. Men vi hann med bussen till skolan så nu sitter jag här och har engelska. Jag går då frisör på John Bauer här i Linköping om ingen visste det. Har alltid velat bli det så därför valde jag det programet. Det är verkligen skit roligt. Man får var så mycket kreativ och det älskar jag.

Idag ska jag umgås med Sara, vilket som ska bli skit roligt. Sen så ska jag nog inte göra så mycket mer, bara vara hemma och ta det lugnt med lite glass kanske. Vill också säga att jag kommer hem till Dalarna vecka 44 och stannar där tills vecka 45. Ska ha praktik på Hårstudio E. Så då vet ni vart jag finns under de veckorna.

Kärlek Osccar!

2 kommentarer:

Lund sa...

yaaaay! glad you liked it ^-^
jag kommer och hälsar på snarast!! :):)

<3

osccarsvalland sa...

i did like it yes;D<3 du det tkr jag att du ska!