12 okt. 2008

Hejsan!
Om man ger denna helg en sammanfattning så har den varit jävligt tröttsam. Vet inte varför. Eller jo det vet jag med det är onödig fakta för er. Men annars har den varit rätt rolig iallafall. Träffat en del nya människor, kollat på en del filmer, käkat mycket mat och bara setat framför datorn. Låter inte som en rolig helg. Men jag har tyckt att den har varit mega rolig.
Jag har inga sådär planer innför dagen idag. Men jag ska iallafall till Jossie och lämna hennes cykel. Sen vill jag på bio och jag ska försöka tvinga med Jossie. Jag är sugen på att se en skräck film. Men jag blir jämt så himla rädd när det är storbild. Usch, börjar till och med gråta åt Sagan om de två tornen. Fast det var ju ett tag sen. Haha.
I morgon kommer min papp ner till mig också och ska sova här. Ska bli roligt. Blir nog att shoppa lite.

Kärlek Osccar

1 kommentar:

Anonym sa...

hejsan du är snygg