8 okt. 2008

Måste bara skriva att jag saknar alla i Söderbärke, Ludvika, Smedjebacken, Fagersta ja allt det där. Det jag känner är att alla har glömt bort att jag finns. Bara för att jag har flyttat så måste inte det betyda att jag är död, att jag itne exiterar mera. Det blir jag besviken på. Men snart så kommer jag hem och jag ska verkligen försöka hinna med att träffa alla. Så vecka 44-45 så finns jag i Söderbärke. Kom på att jag inte har berättat om att igår så hade jag och Issabelle photoshot. Jag tog en massa kort på henne sen tvärtom. Det vat skit roligt. Det kortet jag vart mest nöjd med var detta och min header. Dom vart rätt najs. Så tack Issabelle för en trevlig dag sam natt. Nu ska jag och Desse kolla vidare på Outsiders, sexiga kvinnor med i kväll ju. Och det får man absolut inte missa.
Kärlek Osccar

Inga kommentarer: