12 okt. 2008

God kväll!
En rätt mysig kväll må jag säga. Nicklas och Matilda kom hit en sväng och tjålade massa skit. Sedan efter dom varit här en stund så åkte dom, och jag cyklade hem till Jossie, och där var Alexandra och Desse. Så jävla bra brudar asså. Men vi pratade lite osv och Jossie bjöd på macka och te som vr väldigt behövligt. Men efter nån kvart kanske så gick jag och Alexandra ut och pratade om allt och inget. Verkligen skönt att ha en som förstår och stöttar en. Sen efter en halvlång promenad så promenerade jag hem ifrån Alexandra.

Under tiden jag gick hem så kom det upp en massa tankar och frågor i mitt huvud. Det är så drygt att inte veta vart man ska ta vägen. Allt man förr har kämpat för faller isär. Men ska kämpa och verkligen tro på mgi själv.

I morgon blir det nog ännu en rolig dag i skolan. Vi har nämligen frisörteknik. Och vi ska anntingen få ha permanentrullning eller så blir det nå¨n grundteknik. Lika kul ändå när det är någpot man verkligen vill.

Kärlek Osccar

Inga kommentarer: