14 okt. 2008

Buh!
Var bara tvungen att lägga in denn äckliga bild. Usch vad jag ser hemsk ut. Hade inget att göra igår så då redigerade jag om den i photoshop. Jag är faktiskt lite duktig i photoshop, men det är verkligen komplicerat. Finns så mycket saker man kan göra och man vet inget av det typ.

Skolan idag har varit rolig. Vi hade hätta samt permanentrullning. Jag gjorde min rullning på 1timma ungefär. Fett nöjd. Så nu har jag lite träningsverk i fingrarna. Men ska inte klaga.


Ikväll händer det nog inget speciellt. Blir nog att antingen vara hemma, plugga och kolla på tv. Eller så åker jag hem till Alexandra och umgås och sover hos henne. Men det visar sig hur jag gör. Nu ska jag iallafall läsa det sista jag ska göra till svenska uppgiften som ska lämnas in på torsdag.

Kärlek Osccar

Inga kommentarer: