11 okt. 2008

Åh hej, eller godmorgon!
Måste bara berätta lite om gårdagen. Dagen var lugn först i början. Senare mot kvällen så kom Matilda, Beccis, Jossie & Ida hit och åt. Det var mysigt och gott. Fast än det inte blev nån lyxmiddag så vart det pizza istället, men va fan pizza duger alltid. Men efter det så gick vi till Nikls och parta lite.
En viss Matilda blev blottaren för kvällen.
En viss Jossie var pussglad.
En viss Ida var också pussglad.
En viss Beccis var telefonringaren.
En viss Osccar var trött.
HAHA. Men men kul kväll vill jag säga. Och synd att inte Johanna kunde vara med. Men det blir fler gånger.

Jag gick hem själv runt 12 tiden och gick och la mig för jag var så jävla trött. Sen vaknade jag ungefär klockan 9 utav att Matlida kom hit och var självmords benägen. Haha det är vi båda två nu tror jag allt. Nej men nu ska vi kolla på Stjärnor på is och dricka kola. Sen blir det Bella och kolla på Törnros och Snövit. Åh min Bellabus är en toppen tjej!

Kärlek Osccar

Inga kommentarer: